Tässä olen minä 4-viikkoisena!

Nimeni on Sara ja putkahdin maailmaan 27. heinäkuuta 2008. Emoni nimi on Peni (Royal Coctail Dark Duracell) ja isäni on tuttavallisemmin Uuno (Udo av Ulfsäter). Iskä on kotoisin Ruotsista, joten se tekee minusta kai tavallaan suomenruotsalaisen, vaikka sukuni koostuukin saksalaisista paimenista. Isäntäväki sanoo, että luonteeseeni olisi tullut enemmän duracellmaisia piirteitä, mutta olen varmasti perinyt jotain myös komealta ja rauhalliselta isältäni!

  

Tässä on minun emo!                                 Ja tässä on minun isä!

Olen kasvanut jo reilun vuoden ikäiseksi ja kaikkea kivaa on ehtinyt tapahtumaan! Enemmänkin olisi kyllä ehtinyt tapahtua, jos saisin itse päättää mitä aina tekisin ja minne menisin. Isäntäväen mielestä olen kuulemma välillä vähän liiankin aktiivinen pakkaus, en ymmärrä miksi muka...

 

Tänä kesänä opin uimaan, se on tosi kivaa! Oli pakko opetella, kun kaverini Miiko kävi hakemassa kaikki minulle veteen heitetyt kepit, ja sehän ei ole ollenkaan sopivaa! Nykyään minä käyn hakemassa kaikki Miikonkin kepit. Tai yleensä ne kepit ei ole mukana enää rantaan tullessa kun ne tahtoo katkeilla hampaitteni välissä. Olenpa muutaman kerran tuonut lumpeitakin, jos keppiä ei olekaan löytynyt ulapalta. Alla on kuva minusta uimassa ankkojen kanssa! Ne ei yhtään aavistaneet että olin niiden takana!

 

Jotkut ihmisetkin kuulemma käyttävät kumiankkoja kylpyammeessaan…minun mielestä elävät on kuitenkin parempia!

 

Palataan asiaan taas pian!