Kesä tuli kuin huomaamatta ja kylläpä onkin taas kivaa kirmata kesälaitumella  Olen kerinnyt uida jo vaikka kuinka paljon ja nuuhkutella jälkiä metsissä. Olen saanut myös pari uutta kaveria, joista toinen on vielä ihan vauva. Välillä minua ärsyttää sen leikit kun olen itse jo niin aikuinen (ainakin omasta mielestäni…).

 

Ihmettelyä puolin ja toisin.

 

Minua ei poseeraus enää kiinostanut joten siirryin takavasemmalle.

 

  

Tepsu kyllä poseeraa hienosti, kuvaaja vaan on monesti liian hidas.

 

Tässä ollaan lähdössä emännän kanssa nuuhkuttelemaan jälkiä pellolle. On aivan hullunkurista nuuhkuttaa sen tekemiä jälkiä kun sehän kävelee itse minun takana. Onneksi siltä on aina tippunut matkanvarrelle ruokapurkkeja.

 

Yksin ei tarvinnut olla, kun itikoita ja mäkäräisiä oli runsaasti kaverina!

 

Tässä vielä kaverikuva minusta ja isännästä

 

 

Oikein mukavaa ja lämpöistä kesää kaikille karvaisille kavereille ja lukijoille !