Isäntäväki sai viime viikolla huippu-uutisia kennelliitosta, kun joku viisas ihminen arvosteli minun jalat. Sen mielestä minun jalat on parasta A-luokkaa, minkä toki tiesin itse jo ilman mitään kuvauksiakaan! Ihmiset kuvasivat minun jalat aivan omituisella tavalla. Kuvia varten minun piti alkaa nukkumaan ja sitten ne venyttelivät jalkoja aivan katkeamispisteeseen. Alla on kuva minusta venytyspenkissä. 

 

Ja tältä lopputulos näytti. Enkö poseerannutkin hyvin

 

A/A

Kyynärpäätkin ne menivät vaivihkaa kuvaamaan minun vedellessä sikeitä...

 

0/0

Herätessä minulla oli paha olo ja itketti. Toivottavasti ne ei tee minulle enää ikinä samalla tavalla! Harmittaa kun missasin velipojan tapaamisenkin väsymyksen takia. Alla kuitenkin kuva todistusaineistona, että kyllä se minua kävi moikkaamassa!

Sisko ja sen veli (Royal Coctail Kalahari)